Trabzonspor Kulübü, 20 yaşındaki stoper Oğuzhan Yılmaz ile 3+1 yıllık sözleşme yeniledi.
Bordo-mavili kulüpten yapılan açıklamaya göre, Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri Futbol Koordinasyon Merkezi’nde imza töreni düzenlendi.
Oğuzhan Yılmaz, amatör branşlardan sorumlu yönetim kurulu üyesi Semih Hekimoğlu’nun yer aldığı törende kendisine güvenenlere teşekkür etti.
Formaya layık olmak için var gücüyle çalışacağını aktaran Yılmaz, “Bana verilen her fırsatı en iyi şekilde değerlendireceğimden kimsenin şüphesi olmasın. Trabzonspor’un şanlı tarihinde bir iz bırakmak ve bu camianın bir parçası olarak nice başarılara imza atmak en büyük hedefim. Bu formanın hakkını vermek için her anımı mücadele ve azimle geçireceğim. Birlikte büyük zaferlere ulaşacağımıza gönülden inanıyorum.” diye konuştu.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Kayserisporlu Nazon’dan olay Mourinho paylaşımı!
3458 kez okundu
2
Fenerbahçe’de Galatasaray mesaisi başladı
1543 kez okundu
3
Cristiano Ronaldo’yu şoke eden karar! Juventus…
1460 kez okundu
4
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1307 kez okundu
5
MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Emre Belözoğlu: Galatasaray maçını kazanmak istiyoruz
1270 kez okundu