Sakarya Büyükşehir Belediyesi taekwondo sporcuları, Antalya’da düzenlenen İşitme Engelliler Taekwondo Türkiye Şampiyonası’nda kazandıkları derecelerle memleketlerine büyük bir gurur yaşattı.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü taekwondo sporcuları, Antalya’da düzenlenen İşitme Engelliler Taekwondo Türkiye Şampiyonası’nda önemli dereceler elde etti. 23 Mart tarihinde düzenlenen şampiyonada, +87 kilogramda mücadele eden Mehmet Ali Sağdıç Türkiye ikincisi olarak gümüş madalya kazandı. Sporcularımızdan 68 kilogramda yarışan Fatih Canbaz ve Mehtap Satır ise Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalya elde etti.
Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü’nden yapılan açıklamada, “Antalya’da düzenlenen İşitme Engelliler Taekwondo Türkiye Şampiyonası’nda önemli dereceye giren sporcularımız Mehmet Ali Sağdıç, Fatih Canbaz ve Mehtap Satır’ı sergiledikleri performanstan dolayı kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz” denildi. – SAKARYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026
2
İmamoğlu soruşturmasında yeni ayrıntılar: Polisler kimi gözaltına alacağını bilmiyordu
4383 kez okundu
3
Araba Fiyatları Neye Göre Değişir ve Nasıl Doğru Karşılaştırılır
3086 kez okundu
4
Ankara Perde Yıkama Hizmetleri: Temizlikte Kalite ve Güven
2890 kez okundu