Genç Sağlık Sendikası Üniversite Çalışanları Komisyon Başkanı Ahmet Böçkün, Dicle Üniversitesi (DÜ) Tıp Fakültesi Hastanesinde bazı sağlık çalışanlarının hasta yakınları tarafından darbedilmesini kınadı.
Böçkün, yaptığı yazılı açıklamada, sabah 05.30 sıralarında DÜ Tıp Fakültesi Hastanesi Nöroloji Yoğun Bakım ünitesinde yaklaşık 8 aydan bu yana tedavi gören hastanın vefat etmesi üzerine hasta yakınlarının 2 hemşire, 1 temizlik personeli ve 1 güvenlik görevlisini darbettiğini belirtti.
Büyük hassasiyet ve sorumluluk bilinciyle görevlerini sürdüren sağlık çalışanlarının bir de şiddet olaylarıyla karşılaştığını, bu endişe ile görevlerini sürdürdüğünü ifade eden Böçkün, sağlıkta yaşanan şiddet olaylarının son bulması için cezaların caydırıcı olmasını istediklerini kaydetti.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
2
İmamoğlu soruşturmasında yeni ayrıntılar: Polisler kimi gözaltına alacağını bilmiyordu
4396 kez okundu
3
Araba Fiyatları Neye Göre Değişir ve Nasıl Doğru Karşılaştırılır
3099 kez okundu
4
Ankara Perde Yıkama Hizmetleri: Temizlikte Kalite ve Güven
2901 kez okundu