Sakarya Büyükşehir Belediyesi taekwondo sporcuları, Antalya’da düzenlenen İşitme Engelliler Taekwondo Türkiye Şampiyonası’nda kazandıkları derecelerle memleketlerine büyük bir gurur yaşattı.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü taekwondo sporcuları, Antalya’da düzenlenen İşitme Engelliler Taekwondo Türkiye Şampiyonası’nda önemli dereceler elde etti. 23 Mart tarihinde düzenlenen şampiyonada, +87 kilogramda mücadele eden Mehmet Ali Sağdıç Türkiye ikincisi olarak gümüş madalya kazandı. Sporcularımızdan 68 kilogramda yarışan Fatih Canbaz ve Mehtap Satır ise Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalya elde etti.
Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü’nden yapılan açıklamada, “Antalya’da düzenlenen İşitme Engelliler Taekwondo Türkiye Şampiyonası’nda önemli dereceye giren sporcularımız Mehmet Ali Sağdıç, Fatih Canbaz ve Mehtap Satır’ı sergiledikleri performanstan dolayı kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz” denildi. – SAKARYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
2
İmamoğlu soruşturmasında yeni ayrıntılar: Polisler kimi gözaltına alacağını bilmiyordu
4399 kez okundu
3
Araba Fiyatları Neye Göre Değişir ve Nasıl Doğru Karşılaştırılır
3100 kez okundu
4
Ankara Perde Yıkama Hizmetleri: Temizlikte Kalite ve Güven
2903 kez okundu
5
Eşya Depolama ile Eşyalarınızı Güvenle Saklayın
2010 kez okundu